Adóhatósági igazolás |
Ügyleírás Pályázathoz, pályázat fenntartáshoz, hitelkérelemhez, végelszámoláshoz stb. szükséges igazolás kiadása a helyi adótartozásról. Az adóhatóság hatáskörében eljárva, a nyilvántartásában szereplő adatok alapján, a kiállítás napján fennálló állapotnak megfelelő, az adózó által kért és a jogszabályban előírt adattartalommal, az adózó kérelmére az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény (Art.) 126. § (2) bekezdése értelmében, valamint a 465/2017. (XII.28.) Korm. rendelet az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 1. § (4) alapján az adóhatóság igazolást állít ki. Ügyintézést végző szervezeti egység Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Adóiroda
8200 Veszprém, Szabadság tér 15.
Ügyfélfogadási idő:
hétfőn: 7.30-tól 14.00 óráig
szerdán: 7.30-tól 16.00 óráig
Ügyintézés az adózó nevének kezdőbetűje szerint az alábbi beosztás alapján:
Pálfi-Schvéger Nikoletta
Tel.: +36-88-549-100, mellék: #357,
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
számok és A-Gy
Horváth Veronika
Tel.: +36-88-549-100, mellék: #309,
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
H-Ő
Szeiferné Krepsz Viktória
Tel.: +36-88-549-100, mellék: #309, #357
P-Zs
Az ügy kérelemre indul, a kérelem benyújtható - magánszemélyek esetében: - papír alapon (személyesen, postai úton, vagy e-mail címen)
- elektronikus formában tájékoztatás itt >>
- társas vállalkozások, egyéni vállalkozók esetében: - cégkapun, vagy ügyfélkapun keresztül kizárólag elektronikus formában.
Az ügyintézés díja: Ügyintézési határidő Az adóhatóság az adóhatósági igazolás kiállítására irányuló, az erre rendszeresített nyomtatvány felhasználásával kitöltött és benyújtott kérelmet a beérkezésétől számított 6 napon belül teljesíti. Felhívjuk Adózóink figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (Eüsztv.) 1. § 23. pontja és a 9. § (1) bekezdése alapján, az ott nevesített gazdálkodó szervezetek (társas és egyéni vállalkozók) kötelesek adóügyeiket elektronikusan intézni. Letölthető nyomtatványok:
> Vállalkozóknak 2019-től kötelező az elektronikus ügyintézés
(A dokumentum típusa ablakban a "helyi adó nyomtatványok" kiválasztásával!)
|