Pénzügyi Iroda |
Címe: 8200 Veszprém Óváros tér 9. Ügyfélfogadás: hétfőn és szerdán: 7.30-tól 16.00 óráig. Munkatársaink elérhetősége:
Épületüzemeltetési és Gondnoksági Csoport
Költségvetési Csoport
Számviteli Csoport
12.6.1. ellátja a Közgyűlés, Eplény Községi Önkormányzat Képviselő-testülete, a polgármesterek és a jegyző gazdálkodási és pénzügyi feladatkörében a döntés-előkészítés és végrehajtás szervezését, 12.6.2. ellátja és koordinálja a költségvetési, tervezési, számviteli, pénzellátási feladatokat, koordinálja az önkormányzati fenntartású költségvetési szervek gazdálkodását, 12.6.3. információkat szolgáltat (a MÁK-on keresztül) az Önkormányzat költségvetéséről és annak végrehajtásáról a központi költségvetés számára, 12.6.4. elvégzi a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, az Állami Számvevőszék és a könyvvizsgáló részére nyújtandó adatszolgáltatást, 12.6.5. ellátja az államháztartási törvény előírásainak megfelelően a kötelezettségvállalások nyilvántartását, 12.6.6. gondoskodik az Önkormányzat által jóváhagyott hitelek felvételéről, az átmenetileg szabad pénzeszközök lekötéséről, 12.6.7. közreműködik az államháztartási törvény végrehajtásáról szóló kormányrendelet és a számviteli jogszabályok szerint a költségvetési szerv vezetője által készítendő, a szerv működésével kapcsolatos, pénzügyi kihatású belső szabályzatok előkészítésében, 12.6.8. a kis kincstári rendszer keretében gondoskodik az Önkormányzat és az irányítása alá tartozó intézmények pénzellátásának koordinálásáról, 12.6.9. a munkafolyamatba épített ellenőrzés keretei között gondoskodik a Polgármesteri Hivatal gazdálkodásának szabályszerűségéről, 12.6.10. az irodavezető ellátja a Polgármesteri Hivatal gazdasági vezetői teendőit, 12.6.11. a költségvetés rendelet előkészítése és végrehajtása során együttműködik az önkormányzatok tevékenységéhez kapcsolódó szakterületek képviselőivel, Veszprém Megyei Jogú Város Önkormányzatának gazdasági társaságaival és az önkormányzatok által irányított költségvetési szervekkel, 12.6.12. elvégzi a nemzetiségi önkormányzatok költségvetése készítésével kapcsolatos koordinációs feladatokat és ellátja pénzügyi, számviteli teendőiket, 12.6.13. az irodavezető közreműködik a helyi adókról szóló önkormányzati rendeletek előkészítésében, 12.6.14. ellátja Veszprém Város Helyi Vállalkozásokat Támogató Közalapítvány kuratóriumának működésével kapcsolatos adminisztrációs teendőket, 12.6.15. ellátja a házgondnoki, kisegítő-szervező munkát, gondoskodik a gépkocsivezetők vezényléséről, 12.6.16. teljes körűen gondoskodik a Polgármesteri Hivatal működéséhez szükséges feltételek biztosításáról, 12.6.17. a Veszprémi Intézményi Szolgáltató Szervezet (továbbiakban:VeInSzol) vonatkozásában közreműködik a Közgyűlés irányítói jogosítványainak gyakorlásában, 12.6.18. az VeInSzol vezetőjével kapcsolatos személyi ügyeket döntésre előkészíti, 12.6.19. ellátja a Pénzügyi és Költségvetési Bizottság működésével kapcsolatos referensi feladatokat, 12.6.20. ellátja a megszűnt vízi-közmű társulatokkal kapcsolatos számviteli feladatokat, 12.6.21. ellátja az Észak-Balatoni Térség Regionális Települési Szilárdhulladék Kezelési Társulás, a Veszprémi Kistérség Többcélú Társulása működésével kapcsolatos pénzügyi-gazdasági feladatokat, 12.6.22. ellátja az Önkormányzat vagyon- és felelősségbiztosításával kapcsolatos teendőket és koordinálja az intézményeknél és az önkormányzatnál bekövetkezett káresemények bejelentését az alkusz cégnek illetve a biztosító társaságnak. 12.6.23. adatot szolgáltat a beruházás-statisztikai jelentés elkészítéséhez
|