Tájékoztatás országos ügyfélszolgálati hálózatról |
![]() |
2021. július 07. szerda, 00:00 Közérdekű hirdetmények |
Az NHKV Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. (a továbbiakban NHKV Zrt.) 2021 májusától jelentősen bővítette a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatban elérhető ügyfélszolgálati irodák körét, így Veszprémben is a lakosság számára közvetlenül elérhető ügyfélpontot nyitottak. Az NHKV Zrt. a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, a Magyar Posta Zrt.-vel, valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.-vel közösen végzi egyes ügyfélszolgálati, számlázási, valamint a díjhátralékok beszedésével kapcsolatos feladatokat. A személyesen elérhető ügyfélpontokat az NHKV Zrt.-vel közösen a Magyar Posta Zrt. és az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. biztosítja ügyfeleiknek 178 településen. Az új ügyfélpontokon az NHKV Zrt. megbízásából elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére van mód. Természetesen a hulladékszállítással (például többlethulladék elszállítása, eseti lomtalanítás, edényzet cseréje vagy mozgatása, stb.) az adatváltozással (szerződéskötéssel, - módosítással, - megszüntetéssel) illetve az egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati ügyintézés a megszokott módon, a közszolgáltatón keresztül továbbra is biztosított. Az országosan elérhető ügyfélszolgálati hálózat révén magasabb szintű fogyasztói elégedettséget szeretnének elérni a bejelentések, panaszok személyes intézése, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos általános tájékoztatásnyújtás területén. Az ügyfélszolgálat címe és nyitva tartása munkanapokon: Veszprém 1 posta, Telepi út 47–49.
Hétfő: 07:00–19:00
Kedd: 08:00–16:00
Csütörtök: 08:00–15:00
Péntek: 08:00–13:00
|