Adóhatósági igazolás

Ügyleírás

Pályázathoz, pályázat fenntartáshoz, hitelkérelemhez, végelszámoláshoz stb. szükséges igazolás kiadása a helyi adótartozásról. Az adóhatóság hatáskörében eljárva, a nyilvántartásában szereplő adatok alapján, a kiállítás napján fennálló állapotnak megfelelő, az adózó által kért és a jogszabályban előírt adattartalommal, az adózó kérelmére az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény (Art.) 126. § (2) bekezdése értelmében, valamint a 465/2017. (XII.28.) Korm. rendelet az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 1. § (4) alapján az adóhatóság igazolást állít ki.

Ügyintézést végző szervezeti egység

Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Adóiroda
8200 Veszprém, Szabadság tér 15.
Telefon: +36 (88) 549-358, 549-370
 
Ügyfélfogadási idő:
Ügyfélszolgálati Irodánkban
8200 Veszprém, Szabadság tér 15. Fsz. 4. ablak
  • hétfő:       7.30 – 16.00 óráig
  • szerda:    7.30 – 17.30 óráig
  • péntek:    7.30 – 12.00 óráig

Ügyintézés az adózó nevének kezdőbetűje szerint az alábbi beosztás alapján:
 
Jánosfalvi Viktória  /A-J/
88/549-370,  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
 
Lukácsné Hartmann Ágota   /K-ZS/ 
88/549-358,  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

Az ügy kérelemre indul, a kérelem benyújtható

   - magánszemélyek esetében:

- papír alapon (személyesen, postai úton, vagy e-mail címen)
- elektronikus formában (epapir.gov.hu, vagy címen)

   - társas vállalkozások, egyéni vállalkozók esetében:

- cégkapun, vagy ügyfélkapun keresztül kizárólag elektronikus formában.

Az ügyintézés díja: Az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény (Itv.) mellékletének XXI. cím 4. pontja alapján törvényben meghatározott adóhatósági igazolások kiállítása (2016. január 1. napjától) illetékmentes.

Ügyintézési határidő

Az adóhatóság az adóhatósági igazolás kiállítására irányuló, az erre rendszeresített nyomtatvány felhasználásával kitöltött és benyújtott kérelmet a beérkezésétől számított 6 napon belül teljesíti.

Felhívjuk Adózóink figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (Eüsztv.) 1. § 23. pontja és a 9. § (1) bekezdése alapján, az ott nevesített gazdálkodó szervezetek (társas és egyéni vállalkozók) kötelesek adóügyeiket elektronikusan intézni.

Tájékoztatjuk, hogy a VMJV Polgármesteri Hivatal Adóirodájának  rendszerén keresztül elérthetővé válik az iroda összes elektronikusan benyújtható nyomtatványa.


Letölthető nyomtatványok:

icon Kérelem hatósági bizonyítvány kiállításához (193.5 kB)

> Vállalkozóknak 2019-től kötelező az elektronikus ügyintézés

 

(A dokumentum típusa ablakban a "helyi adó nyomtatványok" kiválasztásával!)