Városmarketing gyémánt díjat kapott Veszprém arculata
2015. június 02. kedd, 07:19 Gazdasági hírek

Veszprém városát a Magyar Marketing Szövetség „Városmarketing gyémánt” díjban részesítette arculattervezés kategóriában. Az elismerést 2015. május 28-án Brányi Mária alpolgármester vehette át Budapesten.


/Nagyobb méretben a képre kattintva/

A díj a Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group szakmai támogatásával jött létre, célja pedig az, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. További célja az, hogy segítse a tapasztalatcserét a városok vezetői, szervezetei és marketingesei közt.

 

A pályázatra hat különböző kategóriában lehetett nevezni, melyek közül Veszprém az „Arculattervezés” témakörben nyújtotta be pályázati anyagát. E témában a város márkáját, imázsát tartalmilag építő design megoldásokat kellett ismertetni.

A város az elmúlt években folyamatosan frissítette, és egységesítette arculatát, ma már szinte minden városi intézményben megtalálható az új „koronás logó”.

Az arculat grafikai létrehozásában és a komplett arculati kézikönyv elkészítésében Jokesz Antal, Vargha Balázs és Gerhes Gábor (mindhárman állami művészeti díjjal elismert szakemberek) vettek részt, ők emelték az uralkodói jelképet logóvá, tovább erősítve a már ismert, „Veszprém, a királynék városa” szlogent. 

A város új, egységes arculatának kialakításért tett erőfeszítéseket ismerte most el a marketing szövetség ezzel a jeles díjjal. Az értékelés során az alábbi szempontokat vették figyelembe:

- stratégia, koncepcionális megalapozottság
- a tervezés folyamata
- kreativitás, unikalitás
- az arculat alkalmazásának sokszínűsége.

A kitüntetést és a díj logóját a város egy éven keresztül használhatja.

Veszprém.hu